Jesteśmy na:
  • akumulatory wrocław

    Akumulatory FIAMM Fabryczny ORYGINAŁ
    FIAMM Titanium PRO 75Ah 730A
    Wrocław al. Kochanowskiego 55a

  • akumulatory wrocław

    Varta Silver 74Ah 750A
    Varta BLUE 95Ah 830A Japan L/P+

  • akumulatory wrocław

    Akumulator BOSCH AGM Start Stop
    Najwyższa jakość w przystępnej cenie!

  • akumulatory wrocław

    Zapraszamy do SKLEPU ONLINE!
    - akumulatory do UPS alarmów... AGM / VRLA

  • akumulatory wrocław

    CENTRA PLUS oraz Centra Futura
    Najniższe ceny we Wrocławiu...
    Centrum Sprzedaży Doradztwa Montażu...
    tel: 660 066 661

  • akumulatory wrocław

    Akumulator z 36msc GWARANCJĄ
    Starline

  • akumulatory wrocław

    Akumulatory AUTOPART GOLD
    -akumulator klasy PREMIUM

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Zimowe Porady

Centrum Sprzedaży Akumulatorów Wrocław ul.Wronia radzi:

Pojawiły się pierwsze mrozy, których nasze akumulatory nie lubią. Z racji tego w Przydatnych INFO, parę porad na temat podzespołów samochodu, które mogą pożreć prąd z Twojego akumulatora.

Zwróć uwagę przy zakupie akumulatora na producenta oraz okres gwarancji 12msc/24msc/36msc, dodatkowe pakiety asistance lub pakiety Gwarancja PLUS+ które umożliwiają stałe monitorowanie samego akumulatora, ale i układów elektrycznych w pojeździe, aby uniknąć awarii powodujących zniszczenie akumulatora, to dobry dodatek do zakupu, który i tak nas nic nie kosztuje.

Trzy główne typy Akumulatorów to akumulatory samochodowe: -w tradycyjnej technologii z elektrolitem w formie płynnej. - technologii AGM, EFB. - technologii ECM. Tradycyjna technologia kwasowo-ołowiowa stosowana jest powszechnie, głównie w pojazdach bez skomplikowanych układów elektrycznych. Technologie AGM stosuje się głównie w pojazdach intensywnie eksploatowanych oraz hybrydowych. Technologia ECM to rozwinięcie tradycyjnego akumulatora dla aut z systemem START-STOP. Zwróćmy uwagę na: Prąd rozruchowy- im wyższy, tym większe szanse na uruchomienie samochodu zimą. Pojemność akumulatora- równa lub trochę wyższa od zaleceń producenta. Zwróćmy uwagę na to ile dziennie pokonujemy kilometrów… Jeśli jeździsz bardzo dużo na długich odcinkach możesz pozwolić sobie na akumulator o wyższej pojemności. Jeśli jeździsz bardzo mało lub często gasisz auto lepiej wybrać akumulator o niższej pojemności niż zalecane. Nie należy wybierać zbyt dużych pojemności, przy małej eksploatacji pojazdu, może to skutkować ciągłym niedoładowaniem akumulatora, a co za tym idzie zniszczeniem go. Zwróć uwagę na rozmieszczenie biegunów akumulatora, lewy plus/lewy minus/prawy plus/prawy minus oraz ich wymiary. W niektórych pojazdach jest to bez znaczenia, ze względu na łatwość montażu i umiejscowienia przewodów +/-. Wymiary akumulatora trzeba dobierać tak, żeby nie były większe od miejsca na niego przeznaczonego.



Artykuł opisze sytuacje, którą doświadczyli nasi klienci , a Was poproszę o wysyłanie własnych historii na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,które za waszą zgodą udostępnimy tutaj.

Akumulator to jeden z najważniejszych podzespołów naszego auta, dzięki któremu za pośrednictwem rozrusznika dochodzi do uruchomienia silnika.
Niestety, gdy robi się zimno wyeksploatowane, niesprawne, te tanie akumulatory jak i te droższe odmawiają „współpracy”
Jest również wiele przypadków w których winę nie ponosi akumulator lecz gdy te usterki występują w czasie eksploatacji sprawnego Akumulatora skracają jego żywotność.  Auta starsze oraz przede wszystkim nowe posiadają wiele układów elektrycznych, elektronicznych. Ich niekontrolowane uruchomienie, może nasz Akumulator „wyssać do zera” a nawet trwale uszkodzić (zasiarczenie)

Historie naszych klientów wyglądały następująco:

Grześ / ul. Sycowska / Daewoo /(Kontrolka)

Miałem Daewoo  w którym był czujnik otwartych drzwi. Kontrolka na desce rozdzielczej, sygnalizowała, że drzwi są niedomknięte. Oczywiście świeciło się również oświetlenie wnętrza. Jednak w autku po kolizji. Drzwi z jednej strony były wgięte i czujnik nigdy nie dochodził do pozycji, która zasygnalizowałaby domknięcie drzwi. Gdy żarówka wnętrza została wyłączona, pobór prądu był oczywiście mniejszy, ale ta mała kontrolka nadal pobierała sobie trochę prądu. Gdy auto postało dłużej, akumulator był rozładowywany, w ciepłe dni auto dziwnie odpalało powiedziałem sobie że pewnie ten typ tak ma. Gdy problem się nasilał zorientowałem się w temacie oświetlenia bagażnika, a z racji, że miałem sedana, nie specjalnie rzucało się w oczy, że bagażnik jest oświetlony. I tak oto nawet w lato, jeśli auto stało trochę dłużej, to traciło prąd z akumulatora, a w zimę wystarczyła jedna noc + wyeksploatowany akumulator. W końcowym efekcie warsztat usuną usterkę i wtedy pojechałem do Was po nowy akumulator i jestem zadowolony z zakupu.

Daniel / ul. Trzebnicka / renault Clio II/ (Radio)

Radia samochodowe! Nie wszystkie auta odcinają dopływ prądu do radia, po wyciągnięciu klucza ze stacyjki. Miałem  takie durne radio, które po wyłączeniu na guziku, po jakiś kilku minutach włączało wygaszacz ekranu, dopiero po 3 rozładowaniu akumulatora w CLIO to zauważyłem. Fakt, że wyglądało fajnie, grało jeszcze lepiej i miało bajerancki, kolorowy wyświetlacz, ale rozładowywało akumulator bardzo szybko. Po tym jak z kolegami przepchali my całą ul. trzebnicka aż do Okulickiego daliśmy sobie spokój. Zdecydowałem się zadzwonić do Waszej firmy z zapytaniem jaki byłby koszt uruchomienia pojazdu wraz z kupnem nowego akumulatora i przywiezieniem go na ul. Trzebnicka . Pan powiedział że na Zakrzów przyjedzie servisant i że cała usługa jest Gratis!!!Okazało się na miejscu że akumulator kończy żywot co mi zostało pokazane po szeregu pomiarów. Dziękuję Daniel.

Jarek/ Psie Pole / VW Golf /(Auto alarm)

Mój miał odłączoną syrenę, ale jak się okazało później, gdzieś było zwarcie i potrafił się sam z siebie aktywować gdy się trzasnęło drzwiami. Migał sobie i migał, aż w końcu padł akumulator, powiecie jak mogłem nie zauważyć migającego auta? A no zauważyłem, kliknąłem na pilota i poszedłem, a po 30 sekundach znów to samo i tak w kółko. Pojechałem na Wronia, po kontroli okazało się że akumulator jest OK  a Pan powiedział że winę za to ponosi auto alarm. Akumulator zostawiłem do naładowania i pełnego sprawdzenia, w zamian dostałem akumulator zastępczy na drugi dzień dostałem akumulator z powrotem wraz z raportem sprawności.

Dlatego w zimie zadbajmy o nasz akumualtor pamiętajmy aby:

  • nie zostawiamy włączonych niepotrzebnie odbiorników w pojeździe
  • po rozładowaniu akumulatora nie ładujemy prostownikami /dużym prądem (zalecane ładowarki)/
  • akumulatory obsługowe /sprawdzamy poziom elektrolilu i w razie potrzeby dolewamy wody destylowanej/
  • zalecane co 4msc doładować akumulator.
  • zalecana kontrola układów ładowania i rozruchu w pojeździe / usługa dostępna Wrocław ul. Wronia 2a /