Centra FUTURA CA612 61Ah 600A
Cena: tel.
Centra FUTURA CA612 61Ah 600A
Cena: tel.
Centra FUTURA CA531 53Ah 540A
Cena: tel.
Centra FUTURA CA472 47Ah 450A
Cena: tel.
Wymiana akumulatora na akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych
dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło
do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego skrócenia czasu ładowania. Akumulator Wrocław Centra Futura
Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym
wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. akumulatory centra wroclaw
Zalety:
Do aut z podstawowym wyposażeniem
Kratka 3DX – tajemnica każdego akumulatora Centra wrocław
Zalety:
akumulatory centra wroclaw
Technologia AGM
Zalety:
Jako specjaliści w branży akumulatorowej zdajemy sobie sprawę, że ekstremalne temperatury to okres testów dla akumulatora. Przypominamy, że akumulator w pełni naładowany, o odpowiedniej gęstości elektrolitu, zamarza dopiero przy -68 °C. Dlaczego zatem niemal każdy kierowca, wsiadając do samochodu w mroźny poranek, zadaje sobie to samo pytanie: „Odpali dzisiaj?”.
Temperatury bliskie -70 °C na szczęście nam nie grożą, pokazują jednak, na jak trudne warunki atmosferyczne przygotowane są te urządzenia pod względem technologicznym. Aby jednak akumulator tę odporność zachował, musi być spełniony jeden podstawowy warunek – musi on być w pełni naładowany. Rozładowany akumulator odmawia posłuszeństwa niezależnie od temperatury, w skrajnej jednak sytuacji i temperaturach poniżej 0°C zamarza oraz podlega nieodwracalnym często zniszczeniom.
Ilość energii, którą można pobrać z akumulatora, zależy od jego temperatury, a jej spadek z +25°C do -20°C obniża wartość tego potencjału o połowę. Dla akumulatora częściowo rozładowanego sprawność będzie proporcjonalnie mniejsza. Przyczyną jest to, że wewnętrzny opór rośnie, a reakcja chemiczna przebiega wolniej. Jednocześnie taka sama zmiana temperatury silnika powoduje dwukrotny wzrost natężenia prądu pobieranego przez rozrusznik w chwili rozruchu silnika. Dlatego ważne jest, aby akumulator zamontowany w samochodzie był w pełni naładowany. Zamontowanie niedoładowanego akumulatora w pojeździe, który użytkujemy – dodatkowo niesystematycznie – może spowodować jego głębokie rozładowanie, a w konsekwencji uszkodzenie.
Z tych właśnie powodów EXIDE wprowadził i z powodzeniem stosuje w swoich najlepszych produktach unikalną technologię Carbon Boost.
Akumulatory z formułą Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej, a dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych, mają lepszą zdolność przyjmowania ładunku i znacząco krótszy czas ładowania. Charakteryzuje je dodatkowo 30% większa moc rozruchowa, a także niezawodność w ekstremalnych warunkach pogodowych (głównie podczas niskich temperatur) oraz w ruchu miejskim.
Efekty działania formuły Carbon Boost
W wyniku rozładowywania akumulatora nieprzewodzące cząsteczki siarczanów stopniowo pokrywają płyty ujemne, izolując je od elektrolitu. W takiej sytuacji duża ilość energii jest wykorzystywana na rozpuszczenie siarczanów, co obniża efektywność ładowania. Wysoko powierzchniowy węgiel w akumulatorach Centra Futura i Exide Premium z formułą Carbon Boost zapewniają doskonałe przewodnictwo, dzięki czemu siarczany rozpuszczają się znacznie szybciej.
info ze strony: www.centra.pl